Založ si blog

Škola umierania…

Každé ráno po prebudení sa prebudím ešte raz. Obleje ma vriaca voda, vždy keď si zalievam čaj a kávu, pozriem von oknom, a vidím prázdno. To, ktoré kedysi dýchalo životom, voňalo teplom domova, to všetko nie je samozrejmosťou… Také veci strácame zo dňa na deň. Treba sa ich konečne zbaviť…

Nikto nedostane vopred pozvánku do neba či do pekla. Veď ani nie je potrebná. Ja sama čakám, či príde znamenie, prečo by vôbec nejaké malo prísť. Ako to môže niekto cítiť, vedieť, čo ho čaká, a to  všetko bez toho, že by bol veštec? Ak mi na to niekto odpovie, budem spokojná…

Stroj času je neúnavný, tak ako naše srdce, ale aj to jedného dňa prestane búšiť, tlkot sa zastaví, zelo zmeravie, svaly stuhnú, a čo potom? Kam odchádza duša, a hlavne kedy? Odchádza aj strach, všetci sa bojíme, no v tú chvíľu všetci vieme, čo sa deje, počujeme zvony, ktoré bijú pre nás, bijú do hrobu, volajú nás do pokojnej krajiny, a naše srdce bije v ich rytme. Ako sa majú ľudia naučiť umrieť tak, aby to nikoho nebolelo, aby nikto viac nemusel plakať. Aby domy nezostali prázdne, deti neboli viac sirotami, a rodičia aby nemuseli umrieť spolu so svojimi deťmi?

Zvrátené leto…

09.08.2010

Vraví sa, že raz si dole a raz hore, ale ako má na to človek prísť? Veď dobré veci sa môžu odohrávať aj na prízemí… Aj zima môže prísť, nevedno ako. Možno i sama od seba, bez toho, aby ju niekto zavolal. Je tuhá, nechutná a tichá. Nepovie vám ani slovo. Dokáže len štípať. Po čase vás bolia uši, ktoré neposlušne vytŕčajú z farebnej čiapočky. Potom [...]

Strach

07.08.2010

Strach Strelka zbraní Zletím prvá? Kto ma zraní? Hľadám zlo,no chcem len teba Plná vetra zo severu Čo narušil moju vieru Odniesol si krásno z neba Anjeli už nejestvujú Iba jeden lieta Možno vidí,čo som zač a Upokojí bubon,ktorý so mnou nonstop metá Rozvíril tie hnusné prachy Z cesty na mňa padá Znásobil sam hnus Strach,čo na mňa sadá Zničil ma Verím, Už viac nesmiem [...]

Marhuľový lekvár, prosím !!

05.08.2010

Za posledné dni veľa premýšľam o minulosti, o tom, či ovplyvnila môj život, a keď áno tak ako veľmi. Či som robila všetko v správnej chvíli. A čo by sa bolo stalo, keby som niekedy vstala z postele ľavou nohou? S úsmevom si prehrávam staré historky. Najkrajšie sú, ktovie prečo, tie najstaršie. Keď sme ako malé detičky bezstarostne behali po čerešňových [...]

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 9065x
Priemerná čítanosť článkov: 2266x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy