Založ si blog

Strach

Strach


Strelka zbraní
Zletím prvá?
Kto ma zraní?
Hľadám zlo,no chcem len teba
Plná vetra zo severu
Čo narušil moju vieru
Odniesol si krásno z neba
Anjeli už nejestvujú
Iba jeden lieta
Možno vidí,čo som zač a
Upokojí bubon,ktorý
so mnou nonstop metá
Rozvíril tie hnusné prachy
Z cesty na mňa padá
Znásobil sam hnus
Strach,čo na mňa sadá
Zničil ma
Verím,
Už viac nesmiem umrieť
Stláčam všetko možné
Chcem len svetlo sveta uzrieť
Dotknúť sa ťa
Ty si život
Dýchať sa dá
Môžem dúfať?
Nádejať sa?
Ak popálim sa
Zhorím, preto nesmiem zúfať.
Chcem len dobro vidieť
Objať lístky v tvojich vlasoch
Nájsť v nich to,čo píše osud
Do kariet…

Zvrátené leto…

09.08.2010

Vraví sa, že raz si dole a raz hore, ale ako má na to človek prísť? Veď dobré veci sa môžu odohrávať aj na prízemí… Aj zima môže prísť, nevedno ako. Možno i sama od seba, bez toho, aby ju niekto zavolal. Je tuhá, nechutná a tichá. Nepovie vám ani slovo. Dokáže len štípať. Po čase vás bolia uši, ktoré neposlušne vytŕčajú z farebnej čiapočky. Potom [...]

Marhuľový lekvár, prosím !!

05.08.2010

Za posledné dni veľa premýšľam o minulosti, o tom, či ovplyvnila môj život, a keď áno tak ako veľmi. Či som robila všetko v správnej chvíli. A čo by sa bolo stalo, keby som niekedy vstala z postele ľavou nohou? S úsmevom si prehrávam staré historky. Najkrajšie sú, ktovie prečo, tie najstaršie. Keď sme ako malé detičky bezstarostne behali po čerešňových [...]

Škola umierania…

29.07.2010

Každé ráno po prebudení sa prebudím ešte raz. Obleje ma vriaca voda, vždy keď si zalievam čaj a kávu, pozriem von oknom, a vidím prázdno. To, ktoré kedysi dýchalo životom, voňalo teplom domova, to všetko nie je samozrejmosťou… Také veci strácame zo dňa na deň. Treba sa ich konečne zbaviť… Nikto nedostane vopred pozvánku do neba či do pekla. Veď ani nie je [...]

michelko

O zmenách vo Fonde na podporu umenia sa bude hlasovať až budúci štvrtok

24.04.2024 12:18

Presunúť hlasovanie zo stredy na budúci týždeň navrhol šéf parlamentného kultúrneho výboru Roman Michelko (SNS), ktorý je predkladateľom návrhu novely zákona o FPU.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Vláda schválila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase. Mení sa názov aj spôsob kreovania orgánov

24.04.2024 11:25, aktualizované: 11:41

Riaditeľa bude voliť deväťčlenná rada so štyrmi nominantmi Ministerstva kultúry.

Drienovec, výrub stromov

Postupy pri výrube drevín sa majú zjednodušiť. Cieľom je znížiť strety s medveďom i škody na plodinách

24.04.2024 11:07, aktualizované: 12:33

Vyplýva to z novely zákona o ochrane prírody a krajiny, ktorý schválila vláda.

Peter Kmec, Ide o pravdu

Kmec v Ide o pravdu: Denne hovoríme s Bruselom o otvorených témach. Plán obnovy nazývam 'zle zapnutá košeľa'

24.04.2024 11:00

Bol som otvoreným kritikom prípravy Plánu obnovy, po jeho dôkladnej analýze vidíme, že viaceré ciele nie sú realizovateľné, hovorí Peter Kmec.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 9194x
Priemerná čítanosť článkov: 2299x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy