Založ si blog

Archív: august, 2010

Zvrátené leto…

Vraví sa, že raz si dole a raz hore, ale ako má na to človek prísť? Veď dobré veci sa môžu odohrávať aj na prízemí… Aj zima môže prísť, nevedno ako. Možno i sama od seba, bez toho, aby ju niekto zavolal. Je tuhá, nechutná a tichá. Nepovie vám ani slovo. Dokáže len štípať. Po čase vás bolia uši, ktoré neposlušne vytŕčajú z farebnej čiapočky. Potom […]

Pokračovanie článku

Strach

Strach Strelka zbraní Zletím prvá? Kto ma zraní? Hľadám zlo,no chcem len teba Plná vetra zo severu Čo narušil moju vieru Odniesol si krásno z neba Anjeli už nejestvujú Iba jeden lieta Možno vidí,čo som zač a Upokojí bubon,ktorý so mnou nonstop metá Rozvíril tie hnusné prachy Z cesty na mňa padá Znásobil sam hnus Strach,čo na mňa sadá Zničil ma Verím, Už viac nesmiem […]

Pokračovanie článku

Marhuľový lekvár, prosím !!

Za posledné dni veľa premýšľam o minulosti, o tom, či ovplyvnila môj život, a keď áno tak ako veľmi. Či som robila všetko v správnej chvíli. A čo by sa bolo stalo, keby som niekedy vstala z postele ľavou nohou? S úsmevom si prehrávam staré historky. Najkrajšie sú, ktovie prečo, tie najstaršie. Keď sme ako malé detičky bezstarostne behali po čerešňových […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 9243x
Priemerná čítanosť článkov: 2311x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy